tiistai 8. toukokuuta 2012

Kuteista virkattua

Tämä nyt on jo ihan vanha juttu, koska matonkudevirkkauksia olen täällä esitellyt jo aiemminkin, mutta näytänpähän teille nyt kuitenkin, mitä olen saanut aikaiseksi. 

Nämä matot virkkasin ystävälle tilauksesta. Pari viikkoa siinä meni ja kaksi virkkuukoukkua tuli katkaistua. Myöskin ranne on hieman rasittunut, mutta mukavaa touhua tämä kudevirkkaus silti edelleen on :) Nyt  loppui hommat - kuka haluaa tilata seuraavan maton? ;) 



 Vaaleanpunaisesta kuteesta virkkasin vielä pari koria ja tätä kudetta riittäisi vielä ainakin yhteen, mutta kun en tiedä, mihin nämä jo tehdytkään laittaisin.. Tekemisen pakko, siihen taas tultiin..




7 kommenttia:

  1. Nuo on kyllä niin nättejä! ♥

    VastaaPoista
  2. Mulla on metallinen virkkuukoukku matonkuteita varten, ei muuten mene poikki... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä pitäiskin ehdottomasti olla metallinen koukku tuohon touhuun. En vain ole löytänyt niin isoja metallikoukkuja, pieniä mulla onkin..

      Poista
  3. Niin ihania mattoja! Pitäisi itsekin opetella virkkaamaan kun olen myös tuollaisista haaveillut...
    Löysin vasta blogisi ja jään innolla seurailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukijaksi! Mattovirkkaukseen jää koukkuun... eikun kokeilemaan ;)

      Poista

Kiva kun jätät kommentin! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...